1. W jaki sposób mogę zwrócić zakupiony produkt ?
lub jeśli chcesz odesłać produkt samodzielnie to możesz go zwrócić w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. W celu dokonania zwrotu odeślij towar na adres
e-militaria.pl
Kiełczowska 2A
55-095 Mirków
Do przesyłki proszę dołączyć wypełniony formularz zwrotu.
Formularz odstąpienia od umowy
2. W jaki sposób mogę dokonać reklamacji zakupionego towaru ?
W celu złożenia reklamacji prześlij towar na adres:
e-militaria.pl
Kiełczowska 2A
55-095 Mirków
Do przesyłki proszę dołączyć wypełniony formularz reklamacji.
Formularz reklamacji towaru
Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni od daty doręczenia przesyłki do naszej firmy.
3. Na jaki adres odesłać przesyłkę w celu wymiany, zwrotu lub reklamacji towaru ?
Wszystkie przesyłki proszę kierować na adres:
e-militaria.pl
Kiełczowska 2A
55-095 Mirków
tel. 717 260 032