Najczęstsze pytania

1. Czy w przypadku zakupu niewłaściwego rozmiaru mogę dokonać wymiany ?

Tak, w przypadku nie trafienia z rozmiarem produkt wraz z wypełnionym formularzem i dowodem zakupu należy przesłać na adres:
e-militaria.pl

Kiełczowska 2A
55-095 Mirków

Formularz wymiany towaru


2. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny ?

Tak, jeśli zakupiony przez Ciebie produkt nie spełnia twoich oczekiwać możesz go zwrócić w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. W celu dokonania zwrotu odeślij towar na adres
e-militaria.pl
Kiełczowska 2A
55-095 Mirków

Do przesyłki proszę dołączyć wypełniony formularz zwrotu.

Formularz odstąpienia od umowy

3. W jaki sposób mogę dokonać reklamacji zakupionego towaru ?

W celu złożenia reklamacji prześlij towar na adres
e-militaria.pl

Kiełczowska 2A
55-095 Mirków

Do przesyłki proszę dołączyć wypełniony formularz reklamacji.
Formularz reklamacji towaru
Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni od daty doręczenia przesyłki do naszej firmy.

4. Na jaki adres odesłać przesyłkę w celu wymiany, zwrotu lub reklamacji towaru ?

Wszystkie przesyłki proszę kierować na adres:

e-militaria.pl
Kiełczowska 2A
55-095 Mirków

5. Czy realizujecie wysyłki poza granice Polski ?

Tak, wysyłka międzynarodowa możliwa jest za pośrednictwem Poczty Polskiej a także firm kurierskich DPD oraz UPS. W celu wyceny przesyłki prosimy o kontakt z naszym sklepem.


6. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście ?

Od 25 stycznia 2022 r. do odwołania niestety nie ma możliwości odbiorów osobistych.

Aktualnie przenosimy naszą firmę do nowej lokalizacji. Gdy tylko urządzimy się w nowym miejscu powiadomimy o tym.

7. Jak dobrać właściwy rozmiar ?

W tym celu proszę posłużyć się tabelą zamieszczoną w opisie produktu. W tabelach podajemy konkretne wymiary sprzedawanej odzieży. Proszę zwrócić uwagę iż są to wymiary odzieży, a nie osoby na która dany rozmiar będzie pasował. Jeśli masz wątpliwości jaki rozmiar wybrać, zapraszamy do kontaktu z naszym sklepem, chętnie służymy pomocą.


8. Czy za zamówienie mogę zapłacić przy odbiorze ?

Tak, wysyłka „za pobraniem” możliwa jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub Poczty Polskiej.

Menu

Kod QR

Ustawienia

  • Wybierz język:
Kliknij, aby uzyskać więcej produktów.
Nie znaleziono produktów.

Utwórz darmowe konto, aby zapisać ulubione przedmioty.

Zaloguj się

Utwórz darmowe konto, aby korzystać z list życzeń.

Zaloguj się