1. Czy w przypadku zakupu niewłaściwego rozmiaru mogę dokonać wymiany ?
Tak, w przypadku nie trafienia z rozmiarem produkt wraz z wypełnionym formularzem i dowodem zakupu należy przesłać na adres:
e-militaria.pl
Kiełczowska 2A
55-095 Mirków
Formularz wymiany towaru
2. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny ?
Tak, jeśli zakupiony przez Ciebie produkt nie spełnia twoich oczekiwać możesz go zwrócić w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. W celu dokonania zwrotu odeślij towar na adres
e-militaria.pl
Kiełczowska 2A
55-095 Mirków
Do przesyłki proszę dołączyć wypełniony formularz zwrotu.
Formularz odstąpienia od umowy
3. W jaki sposób mogę dokonać reklamacji zakupionego towaru ?
W celu złożenia reklamacji prześlij towar na adres
e-militaria.pl
Kiełczowska 2A
55-095 Mirków
Do przesyłki proszę dołączyć wypełniony formularz reklamacji.
Formularz reklamacji towaru
Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni od daty doręczenia przesyłki do naszej firmy.
4. Na jaki adres odesłać przesyłkę w celu wymiany, zwrotu lub reklamacji towaru ?
Wszystkie przesyłki proszę kierować na adres:
e-militaria.pl
Kiełczowska 2A
55-095 Mirków
5. Czy realizujecie wysyłki poza granice Polski ?
Tak, wysyłka międzynarodowa możliwa jest za pośrednictwem Poczty Polskiej a także firm kurierskich DPD oraz UPS. W celu wyceny przesyłki prosimy o kontakt z naszym sklepem.
6. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście ?
Aktualnie nie ma możliwości odbiorów osobistych.
7. Jak dobrać właściwy rozmiar ?
W tym celu proszę posłużyć się tabelą zamieszczoną w opisie produktu. W tabelach podajemy konkretne wymiary sprzedawanej odzieży. Proszę zwrócić uwagę iż są to wymiary odzieży, a nie osoby na która dany rozmiar będzie pasował. Jeśli masz wątpliwości jaki rozmiar wybrać, zapraszamy do kontaktu z naszym sklepem, chętnie służymy pomocą.
8. Czy za zamówienie mogę zapłacić przy odbiorze ?
Tak, wysyłka „za pobraniem” możliwa jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, Inpost lub Poczty Polskiej.